Blended learning ve výuce obchodní angličtiny

Místo vydání:

Rok vydání:

ISBN/ISSN: 
978-80-7395-347-8 (vyhledej v knihovnách)

Typ publikace:

Abstrakt: 

Kniha Blended learning ve výuce obchodní angličtiny mapuje problematiku integrování ICT do vzdělávání a zaměřuje se na didaktické možnosti využití blended learningu ve výuce odborného anglického jazyka v terciární sféře. Publikace vymezuje roli a funkci e-learningu v současném terciárním vzdělávání s ohledem na hlavní pedagogické, psychologické a lingvistické myšlenkové proudy, školy a trendy, které ovlivňují současné pojetí výuky odborného cizího jazyka, respektive výuku obchodní angličtiny. Cílem této studie bylo zjistit, zdali dochází k rozvoji komunikační kompetence, jak žáci subjektivně vnímají zařazení e-learningu do prezenčního studia, a jakým způsobem ovlivňuje e-learning sociální interakci a komunikaci.

Bibliografie: